Як Polaroid змінив фотографію
У сучасному світі смартфонів та цифрової фотографії можна легко забути з чого усе починалось. Визначення «миттєва фотографія», безумовно, пройшло довгий шлях. Тепер, коли зображення генеруються за допомогою електронних процесів, терміни, за якими ми до них ставимося, докорінно змінилися.
Ця книга (зображення нижче) охоплює всі культурні сприйняття та наукові відкриття, які зробили Polaroid чимось дуже особливим. Для Buse Polaroid – це не просто об’єкт ностальгії, це каталізатор, пов’язаний з величезними змінами які ми бачимо в технологіях зараз. Це п’ять технологічних розробок Polaroid, які змінили уявлення про фотографію.
Перш ніж потрапити в операторський бізнес, винахідник-відлюдник на ім’я Едвін Ленд був зайнятий проведенням досліджень поляризаційних фільтрів в 1930-х роках, в основному для військових окулярів і 3D-окулярів для фільмів. У 1947 році він вперше продемонстрував свій винахід камери, перетворивши науково-популярну літературу на видовище і встановивши історію на курс, який приведе нас до великого зближення мистецтва і науки і, зрештою, селфі.
Його продукт був спрямований на те, щоб конкурувати з популярним Kodak Brownie.
“У не дуже віддаленому майбутньому люди будуть фотографувати своїми очними яблуками і писати їх у Твіттері своїми думками. Якщо метою Едвіна Ленда було усунення бар’єрів швидкості та розподілу між фотографом знімка та успішною фотографією, то можна сказати, що ми реалізували його бачення.” Від: The Camera Does the Rest
Polaroid Model 20 Swinger: 1965
Polaroid Swinger важив 600 грам і коштував 19.95 доларів. Він був виготовлений із пластику і мав ремінець на зап’ясті, який дозволяв носити пристрій як аксесуар. Користувач міг бути впевнений, що експозиція була правильною, коли сітка квадратів всередині видошукача підсвічувалася словом «YES».
Polaroid SX-70: 1972
У 1972 році доктор Едвін Ленд представив першу одноступінчасту миттєву камеру Polaroid SX-70, він був повністю автоматичним, моторизованим агрегатом. Згідно з коротким рекламним документальним фільмом Чарльза і Рея Еймса про камеру, SX-70 був розроблений з самого початку, щоб повалити «бар’єри між фотографом і його об’єктом». Це була, за словами Еймса, “система новинок“.
Polaroid Spectra: 1986
Spectra була високоякісною системою, аксесуари якої включала фільтри спецефектів для руху, червоної центральної плями, зоряного спалаху та мультизображення. Міцний корпус відійшов від тендітних розбірних сильфонів і мав складну лінзу Quintic і гідроакустичний автофокус. Він був випущений з відповідною новою лінією касет, де площа зображення була на 10% більше, ніж у SX-70.
До 90-х років касети рекламували за підвищену чіткість та зменшену деталізацію. Зрештою, він прийняв назву Spectra HD для високої чіткості, тоді як роздільна здатність цифрових зображень все ще була абстрактним поняттям.
Polaroid Captiva: 1991
У 1980 році Polaroid був добре обізнаний у наближенні досягнень в області електронних зображень. Менші, більш спритні компанії швидко насичували цей ринок, який розвивався, але це не завадило компанії подати заявку на патенти на електронну камеру, яка використовувала пристрій, пов’язаний із зарядом (відомий сьогодні як CCD-датчик) і стрічку для зберігання даних. На зворотному боці вони уявляли собі екран попереднього перегляду, який давав користувачеві можливість друку, відхилення або збереження зображення.
Легко побачити, як ця модифікація дизайну була попередником нового режиму і як інновації Polaroid змінили сам акт фотографування, яким ми його знаємо зараз.