
Дівчина, що мала всього 35$ та велику мрію: полароїди Мадонни
У 1983 році ім’я Мадонни лише починало з’являтися на горизонті великої сцени. Вона була молодою, амбітною та неабияк рішучою. У своїх інтерв’ю співачка згадує,як прибувши до Нью-Йорку мала в кишені всього 35 доларів, але її віра в себе важила набагато більше. Мадонна мріяла про сцену, про славу, про те, щоб змінити світ музики — і, здавалася, була готовою на все, щоб досягти цього.

Легендарні полароїди
Саме в цей період Річард Корман, американський фотограф, відомий своєю здатністю відчувати майбутніх зірок, зустрів Мадонну. Вони працювали разом над серією полароїдних портретів, які сьогодні вважаються легендарними. Корман побачив у ній не просто молоду дівчину з Нью-Йорка — він зафіксував магнетизм і шалений внутрішній вогонь, який уже за кілька років зробить Мадонну іконою світової поп-культури.

“Я думаю, що Polaroid — це маленька дорогоцінність, яка в певному сенсі просто недоторкана… Ними не маніпулюють, вони необроблені, як це іноді буває… Я просто відчуваю, що вони важливі. Я відчуваю, що це частина історії поп-культури“. – Річард Корман для The New York Times.
Не втілена ідея
Усього фотограф зробив 66 знімків у будинку брата Мадонни на Мангеттені — це були пробні кадри для фільму, кастингом до якого займалася мати Річарда, хоча сам проєкт так і не втілили. Стилізацію для фотосесії Мадонна придумала й втілила сама.

“Вона була в білих мереживних легінсах під рваними джинсами… у джинсовій куртці з графіті на спині та обрізаними рукавами, а на зап’ястках у неї висіли гумові браслети, схожі на фенечки, які вона дарувала друзям, — розповідає Корман. — Її макіяж був надзвичайно зухвалим: яскраво-червоні губи і родимка, яку вона сама домалювала на щоці”.

Madonna 66
У листопаді 2016 року Річард Корман випустив артбук “Madonna 66”, у якому були відтворені його полароїдні знімки Мадонни. Видання отримало широке визнання у всьому світі, а схвальні рецензії з’явилися в таких авторитетних медіа, як The New York Times, New York Magazine, Elle, Harper’s Bazaar, Vogue, Vanity Fair та багатьох інших.

До сьогодні ці ностальгічні знімки не лише зберігають дух юної Мадонни, а й переносять у колоритний Нью-Йорк початку 1980-х, зачаровуючи особливою палітрою кольорів — слідом епохи, коли оригінальна хімічна формула Polaroid ще існувала, а сама компанія не знала банкрутства.